четвер, 22 листопада 2018 р.

Улюблені книги Сергія Жадана

Сергій Жадан - український письменник, який за життя став класиком, і який безперервно продовжує розвиток свого унікального стилю. А які книги надихають самого Жадана?

Пропонуємо дізнатись про книги, які сформували ставлення автора до української поезії, подарували найкращі спогади дитинства і змусили досі вірити в ... русалок.



«Кобзар», Тарас Шевченко



"Одна з перших книг, прочитаних самостійно, ще в ранньому дитинстві.

За часів мого дитинства у нас у всіх удома було не так багато книг. Але, що характерно, Шевченко був багато в кого. Щось на зразок Святого Письма періоду пізнього совка. Його, Шевченка, навіть не завжди читали, але бути вдома він мусив. Великою мірою українську мову та літературу я сприйняв саме через цю книгу, а поезію – через ритміку Шеви".


«Миргород», Микола Гоголь



"Гоголь до рук мені теж трапив у ранньому дитинстві, таким чином сформувавши мені оптику та визначивши ставлення до багатьох речей. Саме завдяки Гоголю я досі вірю в русалок. Навіть не намагайтесь переконати мене, що їх не існує".


«Тореадори з Васюківки», Всеволод Нестайко



"Дуже добре, до деталей, пам’ятаю той день, коли мама купила мені цю книгу. Ми повертались додому, всією родиною, і мама вголос читала перші сторінки «Тореадорів». Мабуть, це був найкращий день у моєму житті".


«Володар перснів», Джон Р.Р. Толкін


"У ранньому дитинстві я прочитав лише перший том трилогії – наша родичка, яка працювала бібліотекаркою на Донбасі, дала на якийсь час почитати. Це була велика вдача. Другого й третього тому не було, їх я прочитав лише через 10 років. 

Але перший том переслідував мене усі ці 10 років. Хотілося знайти, перечитати й дізнатися, чим усе закінчилось. Одна з найважливіших книг у моєму житті". 


«Цю жінку я люблю», Микола Вінграновський


"Уже в старшому шкільному віці «позичив» цю книгу в бібліотеці своєї тітки. Вірші, разом із фантастичними роботами Кричевського, великою мірою сформували ставлення до української поезії загалом. Вінграновський – любов на все життя".




Дякуємо Вам за увагу до публікацій нашого блогу. Будемо щасливі бачити Вас в числі постійних читачів (сайдбар членів блогу ліворуч).

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...