"Ніхто не встоїть перед гарною книгою", – стверджує мальована книжкова реклама.
Навіть негативні персонажі казок відволікаються від підступних планів, коли на порядку денному є більш захоплююче заняття.
"Це я чому раніше злий був? Тому що у мене книжок не було", – могли б сказати герої кумедної книжкової реклами. Тепер на фейсі у Дракоші – зацікавлена гримаса, а зла чаклунка гризе яблуко замість того, щоб його труїти для Білосніжки (та й "світ-мій-дзеркальце" теж одним оком поглядає в текст).
Казкові лиходії – як діти: їх потрібно відволікати чимось цікавим, і вони перестануть пустувати.
Книжкову рекламу про перевиховання словом намалювали в бразильському креативному агентстві "Lapisraro Comunicacao" (Белу-Орізонті).
Книжкову рекламу про перевиховання словом намалювали в бразильському креативному агентстві "Lapisraro Comunicacao" (Белу-Орізонті).
Джерело
Дякуємо Вам за увагу до публікацій нашого блогу. Будемо щасливі бачити Вас в числі постійних читачів (сайдбар членів блогу ліворуч).
Немає коментарів:
Дописати коментар