середа, 24 листопада 2021 р.

Книжкові новинки | Інклюзивна освіта



Любі читачі, сьогодні черговий огляд книжок, подарованих нашій бібліотеці Українським Інститутом Книги. Це частина педагогічної серії Видавництва «РАНОК», що загалом налічує понад 20 книжок, присвячених інклюзивній освіті.


Поширення в Україні процесу інклюзивного навчання дітей з обмеженими можливостями фізичного або психічного здоров’я є не лише відображенням часу, але й представляє собою ще один крок до забезпечення повної реалізації прав дітей з особливими потребами на якісну освіту.
Актуальність проблеми інклюзивної освіти пов’язана насамперед з тим, що число дітей, котрі потребують корекційного навчання, неухильно росте. І таких діток в Україні понад 1 млн., що становить 12% від загальної кількості дітей у країні.

Інклюзивна освіта – перший крок до визнання ціннісної значимості і поваги до особистості кожної дитини, прийняття її індивідуальності й неповторності,  абезпечення її подальшого повноцінного та гідного життя в суспільстві.
Представлені видання адресовані і фахівцям закладів загальної середньої освіти, і батькам дітей з особливими освітніми потребами і всім особам, зацікавленим у вирішенні проблем сучасної спеціальної педагогіки та психології.


«Маленькі непосиди», Ірина Сухіна
Сухіна, І. В. Маленькі непосиди. Гіперактивні діти / І. В. Сухіна. - Харків : Ранок, Кенгуру,
2020. – 32 с.

Книжка містить методичні рекомендації й корисні поради батькам, які виховують
гіперактивних дітей і дітей з дефіцитом уваги. Автор розповідає про причини і прояви гіперактивності, сучасні методи та технології корекції поведінкових порушень.




«Метелики в обладунках», Ольга Чеботарьова, Ірина Гладченко
Чеботарьова, О. В. Метелики в обладунках.
Діти з
 ДЦП / Ольга Чеботарьова, Ірина
Гладченко. - Харків : Ранок, Кенгуру, 2020. – 32 с.

Книжка містить методичні рекомендації й корисні поради батькам, які виховують дітей із ДЦП. Автори надають важливу інформацію про церебральні паралічі, розповідають про особливості розвитку їхньої дитини, її можливості, сучасні методи та технології навчання та виховання.



«Сонячні діти», Ольга Чеботарьова, Ірина Гладченко
Чеботарьова, О. В. Сонячні діти. Діти із синдромом Дауна / Ольга Чеботарьова, Ірина Гладченко
. – Харків : Ранок, Кенгуру, 2020. – 32 с.

Книжка містить методичні рекомендації й корисні поради батькам, які виховують дітей із
синдромом Дауна. Автори розповідають про особливості розвитку їхньої дитини, її можливості,
сучасні методи та технології навчання та виховання.


«Ми поруч», Сніжана Трикоз, Ганна Блеч
Трикоз, С. В., Блеч, Г. О. Ми поруч. Діти з порушеннями інтелектуального розвитку / Сніжана
Трикоз, Ганна Блеч. – Харків : Ранок, Кенгуру, 2020. – 32 с.

Пропоновані методичні рекомендації створено на допомогу батькам, що виховують «особливу» дитину». У посібнику розкрито характерні особливості дітей з інтелектуальними порушеннями, подано інформацію щодо розвитку і навчання дитини в умовах повсякденного життя родини, методичні рекомендації щодо допомоги дитині у навчанні та підготовки до самостійної
життєдіяльності.


«Психолого-педагогічний супровід навчання дітей з інтелектуальними порушеннями: науково-популярне видання», Ольга Чеботарьова
«Психолого-педагогічний супровід навчання дітей з інтелектуальними порушеннями: науково-
популярне видання» / за ред. О.Чеботарьової. – Харків : Ранок, Кенгуру, 2020. – 256 с.

У виданні висвітлюються особливості психолого-педагогічного супроводу та корекційно-розвиткової роботи з дітьми з інтелектуальними порушеннями. Розкриваються актуальні питання організаційно-методичного забезпечення, реалізації інноваційних педагогічних  технологій та надаються рекомендації щодо впровадження їх у практику. Наводяться результати експериментальних досліджень з реалізації трудового виховання, розвитку мовленнєвої, ігрової, соціально-побутової діяльності. Репрезентуються авторські адаптивні технології навчання дітей з інтелектуальними порушеннями.


«Труднощі навчання», Ксенія Тихонова
Тихонова, К. Труднощі навчання / Ксенія Тихонова. – Харків : Ранок, Кенгуру, 2020. – 152 с.

У виданні надається огляд сучасної літератури, зокрема зарубіжної, що присвячена проблемам
навчання дітей із дислексією, дисграфією і дискалькулією. Видання містить головні діагностичні ознаки і пропонує підходи та сучасні методики, що їх можуть використовувати вчителі і батьки для допомоги дітям зі специфічними труднощами в навчанні. Книга буде корисна батькам, учителям, асистентам учителів і фахівцям в галузі корекційної педагогіки, особливо в контексті інклюзивного навчання.



Дякуємо Вам за увагу до публікацій нашого блогу! Долучайтесь до нас у соціальних мережах! Будемо щасливі бачити Вас також серед постійних читачів (сайдбар членів блогу ліворуч).



Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...